کرمان رصد

آخرين مطالب

13 آبان نماد مبارزه با استکبار مقالات

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - استان ها- راهپیمایی 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، امروز همزمان در سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در تهران و 770 شهر کشور روز چهارشنبه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
امروز، هموطنانمان در استان های مختلف کشور از زن و مرد با حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، با آرمان های انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی پیمان دوباره بستند و سیاست های سلطه گران و زیاده خواهان را در جهان محکوم کردند.
** کرمان
راهپیمایی 13 آبان در کرمان با حضور امام جمعه، استاندار، مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم از چهارراه توحید به سمت مصلی امام علی (ع) آغاز شد. راهپیمایان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست های ظالمانه در جهان و منطقه ابراز داشتند.
مردم با شعارهای یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد، امروز روز 13 آبان است روز تصرف دژ شیطان است، امروز روز ملت ایران است روز مبارزه با استکبار است، یاد و خاطره دانش آموزان شهید و امام راحل را گرامی داشتند و بر پیروی از راه شهدا و ولایت تاکید کردند.
راهپیمایان همچنین با شعارهای "پیام ملت ما توفنده در جهان است رابطه با آمریکا رابطه با شیطان است، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است، ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است، اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشتند. کرمانی ها همچنین فریاد زدند "زنده بود بین ما روح خداباوری، اجرای برجام فقط شرایط رهبری". 8060/3028
** یزد
راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور دانشجویان، طلاب و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از 60 نقطه استان یزد آغاز شد.
در این آیین، مردم ولایتمدار با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، ماعاشق ولایتیم، همه عاشق شهادتیم، 13 آبان یوم الله یوم الله، ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم، انزجار انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
استان یزد یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارد. 2088
** قم
مردم قم بویژه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و فضلای حوزه علمیه در روز مبارزه با استکبار با حمل تصاویری از رهبرکبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و پلاکاردهایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی، از میدان روح الله تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) راهپیمایی کردند.
"خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، امروز روز 13آبان است، روز تصرف دژ شیطان است،ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای، ای رهبر آزاده آماده ایم ،آماده از شعارهای راهپیمایی امروز در شهر مقدس قم بود.
در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) سخنرانی کرد.
13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است. 1175/
** رشت
راهپیمایی قشرهای مختلف مردم بویژه دانش آموزان به مناسبت 13 آبان در 53 نقطه گیلان از ساعت 9 صبح امروز از مسیرهای از قبل تعیین شده آغاز شد.
راهپیمانان با سر دادن شعارهایی، بار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق بستند.
محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در حاشیه حضور در راهپیمایی 13 آبان رشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته به منظور حفاظت از دستاوردهای انقلاب، مقابل سیاست های ظالمانه استکبار ، جانانه ایستادگی کرده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی تاکنون بارها روحیه ظلم ستیزی خود را نشان داده‌، خاطرنشان کرد: مردم در حمایت از اندیشه‌های امام و رهبری براساس سیاستی که به عنوان ضداستکباری بیان شده ، در راهپیمایی شرکت کرده‌اند. 2007
** تبریز
مردم آذربایجان شرقی همگام با دیگر نقاط میهن با شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان، یکصدا فریاد انزجار از استکبار جهانی سر دادند.
راهپیمایان بر پایبندی خود به اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل و پیروی از رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
مردم تبریز شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، آمریکا در چه فکریه خامنه ای خمینیه، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، را فریاد زدند.
راهپیمایی کنندگان پرچم و نمادهای استکبار را در این راهپیمایی به آتش کشیدند.
در پایان راهپیمایی قطعنامه ای در محکومیت جنایات آمریکا و سردمدارانش قرائت شد که شرکت کنندکان با فریادهای الله اکبر بندهای آن را مورد تایید قرار دادند. 6120/6183
** اردبیل
هزاران نفر از مردم بویژه دانش آموزان استان اردبیل با شرکت در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا سردادند.
راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، 13 آبان ماه یوم الله یوم الله، مسیر ایستگاه سرعین تا میدان مصلی را پیمودند.
حضور دانش آموزان و دانسجویان در حالی که پرچم های جمهوری اسلامی و دست نوشته های ضد استکباری دردست داشتند در این راهپیمایی قابل توجه بود.
در پارس آباد، بیله سوار، گرمی، نمین، مشگین شهر، سرعین، نیر، خلخال و کوثر نیز مردم راهپیمایی 13 آبان را باشکوه برگزار کردند. 6016
** ایلام
مردم ولایتمدار ایلام یکبار دیگر در یوم الله 13 آبان با فریاد رسا و بلند استکبار ستیزی خود را پرشورتر از سال قبل سر دادند.
راهپیمایی 13 آبان ماه امسال از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل های دانشجویی با شعار مرگ بر آمریکا همزمان در سراسر کشور، در ایلام از میدان 22 بهمن تا میدان شهید کشوری برگزار شد.
راهپیمایان ایلامی از ساعت ها پیش در مسیر های راهپیمایی تجمع و منتظر آغاز راهپیمایی 13 آبان بودند، سرود جمعی دانش آموزان مدارس نواحی مختلف شهر ایلام در حاشیه این راهپیمایی نیز اجرا شد.
حضور شخصیت ها و مسوولان استانی و کشوری در جمع راهپیمایی 13 آبان امسال نمود خاصی به خود یافته بود.3032/9002
** بوشهر
همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم بوشهر درکنار آبهای نیلگون خلیج فارس فریاد مرگ برآمریکا سردادند.
راهپیمایان با دردست داشتن پلاکاردهایی با مضامین خامنه ای خمینی دیگر است، محور اتحاد مسلمین است، فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، مطیع امر رهبریم، هیچ کس حق ندارد با آمریکا مذاکره کند، و سردادن فریاد مرگ بر اسرائیل، 13 آبان را گرامی داشتند.
در این مراسم تجمع کنندگان با آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل سیاست های استکباری و استعماری آنان را محکوم کردند.
براساس گزارش های دریافتی از شهرها و نقاط مختلف استان بوشهر قشرهای مختلف مردم همگام با دانش آموزان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ برآمریکا روز 13 آبان را گرامی داشتند./6043
** اهواز
دانش آموزان و مردم خوزستان همزمان با سراسر کشور، چهارشنبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.
گروه های دانش آموزی و دانشجویی اهواز به همراه جمعی از مسئولان و معلمان در راهپیمایی 13 آبان در مسیر چهارراه پادادشهر تا چهارراه آبادان در اهواز برگزار شد حضور یافتند.
در این راهپیمایی دانش آموزان با سر دادن شعار آمریکای ستمکار، هیولای جهان خوار، آمریکا چون شیطان است، ننگ کل جهان است، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" سیاست های جهان خوارانه استکبار جهانی را محکوم کردند.
راهپیمایان با سوزاندن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، انزجار خود را از سیاست های ظالمانه استکبار نشان دادند، و سپس مفاد قطعنامه هشت ماده ای سراسری این راهیپیمایی را با شعارهای الله اکبر مورد تاکید قرار دادند.7158/ 6037
** بیرجند
مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، مبارزه با ظلم، استبداد و استعمار را فریاد زدند.
در این راهپیمایی مردم بیرجند مرکز خراسان جنوبی با حضور گسترده خود نشان دادند همواره تابع فرمایش های مقام معظم رهبری هستند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه، اعلام کردند با وحدت و همدلی حول رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری هرگونه توطئه و دسیسه های دشمنان را به بهترین شکل خنثی خواهند کرد. 6054/7557
** یاسوج
مردم کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، جلوه ای زیبا از همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند.
حضور عشایر دوشادوش مسئولان و مردم این دیار به زیبایی این نمایش همبستگی ملی افزوده بود.
دانشجویان و دانش آموزان امروز همراه با سایر اقشار فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل ، ای رهبر آزاده آماده ایم، وفاداری خود را به نظام و انقلاب و تنفر قلبی خویش را به استکبار جهانی به نمایش گذاشتند. 3016/6162
** کرمانشاه
همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در آسمان کرمانشاه طنین انداز شد.
در این راهپیمایی حاضران با تجمع در مقابل مسجد جامع و سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" ، "آمریکا آمریکا مرگت باد، اسرائیل اسرائیل ننگت باد"، "ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم" انزجار خود را از سران استکبار اعلام کردند.
مردم، مسئولان و دانش آموزان با سردادن شعارهای "لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است"، "سیزدهم آبان ماه یوم الله است یوم الله، بنیانگذار این روز روح الله است روح الله" و "ما پیرو حسینیم، ذلت نمی پذیریم" بار دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند. 7458/8066
** سنندج
مردم مرزدار کردستان همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبر انقلاب، انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی اعلام کردند.
مردم کردستان با حضور در راهپیمایی 13 آبان‏‌،‌ اعلام کردند پشتیبان سیاست های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی هستند.
راهپیمایان با حمل پلاکارد و پارچه نوشته و سردادن شعار، سیاست های مداخله گرایانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ارتباط با ملت ایران را محکوم کردند.
شرکت کنندگان که حضور جوانان و نوجوانان در بین آنها بسیار پررنگ بود، یکصدا فریاد زدند که تا خون در رگ دارند از انقلاب خود که ثمره خون هزاران لاله گلگون کفن است دفاع خواهند کرد و هر مانعی را از سر راه این انقلاب بر خواهند داشت.
آیین 13 ابان همزمان با سنندج مرکز کردستان در تمامی شهرها و بخش های استان کردستان برگزار شد. 6108/1904
** شیراز
دانشجویان و دانش آموزان شیرازی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم همگام با دانشجویان و دانش آموزان در خیابان ها و مسیرهایی که برای برپایی این مراسم تعیین شده بود با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، استقامت و پایداری خود را در برابر سیاست های استکباری غرب به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته هایی که به شعارهای انقلابی مزین شده بود بر تداوم راه و اهداف انقلاب تاکید کردند.
بنا به گزارش خبرنگاران ایرانا مشابه این مراسم در همه شهرستان های استان فارس برگزار شد. 3002 /6118
** زنجان
همزمان با 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا راهپیمایان زنجانی بویژه دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم در شهر طنین انداز شد.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی که با حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان، خانواده های شهدا، اصناف، روحانیون و دیگر اقشار مختلف مردم به همراه مسئولان این استان برگزار شد، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و هیهات منا الذله سر دادند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با نوای تکبیر، قطعنامه سراسری و بیانیه قرائت شده از سوی یکی از دانش آموزان حاضر در مراسم به نمایندگی از تشکل های دانش آموزی و دانشجویی را تائید کردند. 6085/7318
** قزوین
همزمان با سراسر کشور تجمع استکبارستیزی با حضور دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم قزوین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.
در مراسم 13 آبان روز دانش‌آموز، سالروز تبعید امام راحل به ترکیه و شهادت دانش آموزان توسط عمال رژیم پهلوی، شرکت کنندگان با تجمع در خیابان شهدای قزوین و سردادن شعارهای انقلابی، نسبت به سیاست‌های استکباری آمریکا اعلام انزجار کردند.
در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن پارچه نوشته هایی با مضامین لزوم مقابله با استکبار جهانی بر ایستادگی در برابر زیاده خواهی و دشمنی های آمریکا تاکید کردند.
قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 13 آبان با فریادهای الله اکبر مردم به نشانه تایید، پایانبخش این تجمع بود.
همزمان با سراسر کشور نظیر چنین مراسمی در شهرستان های البرز، آبیک، تاکستان، بویین زهرا و آوج نیز برگزار شد. 7389/6128
** ارومیه
راهپیمایی روز 13 آبان با حضور پرشور مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی برگزار شد.
در این راهپیمایی مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار، انزجار خود را از سیاست های استکباری کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه ابراز کردند.
خامنه ای خمینی دیگر است - ولایتش ولایت حیدر است، خونی که در رگ ماست - هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده، آذربایجان اویاخدی- انقلابا دایاخدی، آذربایجان جانباز - خامنه ای دن آیریلماز و همچنین محکومیت اقدامات استکبار جهانی در یمن، سوریه و دیگر کشورهای منطقه از دیگر شعارهای مردم ارومیه و دیگر شهرهای اذربایجان غربی در این راهپیمایی بود.
راهپیمایی امروز از ساعت 10 صبح در خیابان امام (ره) ارومیه به سمت میدان انقلاب این شهر برگزار شد. 6009/2093

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/100033/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

ذخیره 2 میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به 3 بیمار

(عکس) هزینه 125 میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

جان دوباره تالاب جازموریان بعد 2 سال خشکسالی

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

کبد جوان 22 ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

گلوگاه‌های فساد را ببندید

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است

تالاب جازموریان جان دوباره گرفت

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

جوان 22ساله کرمانی به یک بیمار زندگی تازه بخشید

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در کرمان متلاشی شد

تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود بم او را به همراه خود می‌برد!

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می‌بارد

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران‌خودرو در بم

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در 5 استان